Problemen met inschrijven in Extranet
Je krijgt een foutmelding na je inschrijving?
Met deze tips en weetjes helpen we jou verder op weg.
Meld je aan als deelnemer in Extranet.
Kijk altijd je ongewenste e-mails na als je niet meteen een bericht ontvangt.
Ga naar de inlogpagina van Extranet, klik op ‘gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?’ en vul je emailadres in. Je ontvangt een mail met je gegevens.
Dat krijg je zelf niet opgelost. Je mail adres is de belangrijkste sleutel in Extranet. Meld je probleem aan annick.tahon [at] vivosocialprofit.org (Annick).
Klopt. Dat kan enkel als contactpersoon. Vraag je collega om zichzelf te registreren en in te schrijven of vraag je contactpersoon om dit te doen.
Vul geen of een ander e-mailadres in wanneer je jezelf als deelnemer registreert en je gegevens inbrengt.
Het vormingsaanbod van ICOBA is enkel toegankelijk voor een deel van de social-profit.
Ga na of jij gebruik kan maken van ICOBA's aanbod.