Wat als een vorming in open aanbod niet doorgaat?
De opleider is plots ziek, teveel deelnemers annuleren hun inschrijving waardoor de groep voor een vorming te klein wordt…
Welke reden ook, een vorming kan soms niet doorgaan. ICOBA probeert elke deelnemer zo snel mogelijk te verwittigen.
Hoe word je verwittigd?
In principe gebeurt alle communicatie via mail naar de contactpersoon van je organisatie. Je contactpersoon krijgt de opdracht om jou te verwittigen.
ICOBA kan jou rechtstreeks contacteren indien je gegevens correct geregistreerd zijn in Extranet. Dat gebeurt enkel in zeer dringende gevallen.
Vraag een login voor Extranet aan als deelnemer en beheer zelf je gegevens en inschrijvingen.
Waarom wordt een vorming geannuleerd?
Voor elke vorming in open aanbod is een minimum aantal deelnemers vereist. Zijn er twee weken voor de start van een vorming onvoldoende inschrijvingen? Dan gaat de vorming niet door en krijgt de contactpersoon deze info via mail.
Daarnaast kunnen onvoorziene omstandigheden, zoals ziekte van de opleider, roet in het eten gooien.
Wordt de vorming dan uitgesteld?
Is er te weinig interesse voor een vorming, dan zoeken we geen nieuwe datum.
Bij overmacht zoals ziekte van de opleider zoeken we in overleg met de opleider een nieuwe datum. Je inschrijving blijft geldig.