Problemen met inloggen in Extranet | Icoba

Problemen met inloggen in Extranet

Je raakt niet ingelogd?

Met deze tips en weetjes helpen we jou verder op weg.

Het Extranet is gevoelig voor verouderde browsers. Zorg dat je browser up-to-date is of probeer een andere.

Als je jouw gebruikersnaam en wachtwoord kopieert en plakt, zorgt dat je geen spaties mee kopieert.

Meld je aan als contactpersoon of als deelnemer in Extranet.

Kijk altijd je ongewenste e-mails na als je niet meteen van ICOBA een bericht ontvangt.

Vergeet het vinkje bij 'ik ben geen robot' niet.

Wacht even tot er een groene vinkje oplicht, klik dan pas op 'aanmelden'.

Ga naar de inlogpagina van Extranet, klik op ‘gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?’ en vul je emailadres in. Je ontvangt een mail met je gegevens.

Dat krijg je zelf niet opgelost. Je mailadres is de belangrijkste sleutel in Extranet. Meld je probleem aan annick.tahon [at] vivosocialprofit.org (Annick).